reklama

Obrazy z Bielych Karpát

Po dlhšom čase hľadania vhodného priestoru som pred časom oslovil mesto Ilava, ktoré mi s ochotou poskytlo možnosť vystaviť moje fotografie vo vstupnej hale Domu kultúry. Týmto článkom by som Vás chcel na ňu pozvať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Výstava sa uskutoční v dňoch od 19. do 30. septembra 2011. Prístupná bude denne od 7:00 do 17:30, v utotok do 15:00 a ponesie názov Obrazy z Bielych karpát. 32 veľkoformátových fotografií rozmerov cca 40x30 a 60x40cm bude tvoriť prierez mojou doterajšou tvorbou od roku 2009. Plagát k výstave bude čoskoro dostupný na mojej osobnej stránke. Všetci ste srdečne pozvaní a dúfam, že výstava Vám ukáže alebo pripomenie občas zabudnuté krásy nášho regiónu. Ukážky fotografií z výstavnej kolekcie:


Slnečné lúče v lese


Jeseň v Bielych Karpatoch


Zimný východ v Podhradí


Vršatské zimné ráno


Jasoň červenooký


Vstavačovec májový


Vstavač vojenský

P.S. Zároveň hľadám sponzora alebo sponzorov, ktorí by (spolu)financovali tlač výstavných fotografií, preto ak máte alebo pracujete pre firmu, ktorá by bola ochotná podporiť výstavu, budem rád, ak sa mi ozvete na môj mail cibojak@centrum.sk. Ako protislužbu môžem poskytnúť firme reklamu vo forme uverejnenia loga spoločnosti na plagátoch a na samotnej výstave.

Teším sa na Vašu návštevu!

Tento článok neslúži ako reklama, ale ako pozvánka na verejnú umeleckú akciu.

Jakub Cíbik

Jakub Cíbik

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fotograf a filmár z kraja pod Vršatcom, študent biológie na PRIF UK. Fotografie nájdete na www.jc-photo.eu. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPrírodaOrchidey Bielych KarpátNáučné chodníkyDianie v regióne

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu